FIBROMIÀLGIA

FIBROMIALGIA?  …. ET PODEM AJUDAR

dolor

La Fibromiàlgia és una de les enfermetats reumatològiques més freqüents en l’actualitat.

Dóna simptomatologia a varies àrees musculars del cos (esquena, extremitats, cervicals, cadera…) el dolor sol esdevenir sobretot per fatiga muscular i psíquica que a la vegada pot agravar-se si a més es presenta un altre símptoma com l’alteració del son.

Tot això desestabilitzarà el llindar de dolor de la persona donant com a resultat un desequilibri de la sensibilitat com certs estímuls, pressions, activitats que poden arribar a ser més doloroses de lo normal o generar-ne.

Altres símptomes que hi poden ser presents:

• Rigidesa muscular i contractures
  • Mal de cap o cefalees
  • Intestí irritable
  • Dolor de la mandíbula
  • Marejos i fatiga

Malauradament encara es desconeix el causant que la desencadena però hi ha certes hipòtesis que la relacionen amb una alteració del sistema nerviós  i dels mecanismes que regulen el dolor, alteracions en el reg sanguini cerebral, per orígens emocionals,  sobretot més present en persones depressives.

En resum, la persona que pateix Fibromiàlgia experimènta grans nivells de dolor generalitzats per tot el cos que impedeix  portar una vida normal degut a la alteració de la sensibilitat del dolor sense necessitat d’haver un dany aparent a les estructures físiques.

Fisio Indira, a través d’un tractament especialitzat, ajudem a obtenir millores i reduir el llindar de dolor millorant la qüalitat de vida de qui ho pateix.